1.1
Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") se vztahují na všechny nákupy, které jako spotřebitel uskutečníte na www.24mx.cz a souvisejících webových stránkách (dále jen "webové stránky"). Podmínky přijímáte, když na webových stránkách provedete nákup.
1.2
Smlouva je uzavřena se společností Pierce AB (24MX), registrační číslo 556763-1592 a adresa Fleminggatan 20A, 112 26 Stockholm ("Pierce", "my" nebo "nás"). Obchodní rejstřík: Švédský úřad pro registraci společností, číslo DPH: OSS VAT NO SE556763159201.
1.3
Náš zákaznický servis můžete kontaktovat na adrese info@24mx.cz
2. Objednávky
Prodáváme pouze zákazníkům, kteří jednají jako soukromé osoby (spotřebitelé). Abyste mohli provést nákup, musíte mít právo uzavřít smlouvu podle platných právních předpisů. To znamená, že pro nákup s přímou platbou vám musí být alespoň 16 let, pro nákup na úvěr vám musí být alespoň 18 let.
3.1
Po dokončení nákupu obdržíte automatický potvrzovací e-mail ("Děkujeme za Vaši objednávku"), který potvrzuje, že jsme Vaši objednávku obdrželi. Toto automatické potvrzení neznamená, že byla uzavřena závazná smlouva.
3.2
Závazná smlouva je uzavřena teprve tehdy, když je objednávka zabalena a my zašleme konečné potvrzení o doručení objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při odeslání objednávky ("Vaše objednávka je zabalena").
3.3
Než obdržíte konečné potvrzení o doručení, může být vaše objednávka částečně nebo zcela odmítnuta z důvodu nesrovnalostí ve skladových zásobách, v souladu s našimi zásadami poctivého jednání, pokud jste nám při placení poskytli nesprávné údaje nebo pokud máme podezření na pokus o podvod. V takových případech vás budeme informovat, jakmile to bude možné.
4.1
Při objednávce platí ceny uvedené na webových stránkách v době objednávky. Všechny ceny zahrnují platnou DPH, ale nezahrnují žádné poplatky za platby a dopravu, které jsou uvedeny zvlášť.
4.2
Dbáme na správné ceny, ale pokud se přesto stane, že uvedeme nesprávnou cenu výrobku nebo pokud jsou informace o výrobku uvedené na webových stránkách nesprávné, budeme vás co nejdříve kontaktovat a sdělíme vám správnou cenu. Před odesláním potvrzení o dodání nebyla uzavřena žádná závazná smlouva a my můžeme své ceny opravit.
4.3
Pokud je cena nebo informace o produktu uvedená na webových stránkách nesprávná a vy jste si to uvědomili nebo jste si to měli uvědomit, cena nebo informace se na nákup nevztahují, i když jste obdrželi potvrzení o doručení. V takových případech vás budeme co nejdříve kontaktovat.
4.4.
Obrázky na webových stránkách zobrazující výrobek jsou pouze ilustrační a skutečný výrobek se může mírně lišit v důsledku různých výrobních šarží, modelů motocyklů atd. Rovněž nemůžeme zaručit, že všechny obrázky na webových stránkách budou přesně odpovídat vzhledu, například z důvodu barev obrazovky počítače/telefonu.
5.1
Nabízíme různé možnosti platby a vy si můžete vybrat, kterou z nich chcete použít. Možné způsoby platby, ze kterých si můžete vybrat, jsou vždy uvedeny v pokladně na webových stránkách a při zadávání objednávky. V závislosti na tom, kterou možnost si vyberete, se v pokladně zobrazí, zda existují nějaké dodatečné náklady.
5.2
Úplné informace o všech možnostech platby a případných dalších nákladech najdete zde
5.3
Když u nás nakoupíte, uzavřete s naším poskytovatelem platebních služeb samostatnou smlouvu o platbě.
6.1
Nabízíme různé možnosti doručení v závislosti na destinaci a zakoupených produktech. Nabízené možnosti doručení jsou vždy uvedeny v pokladně na webových stránkách. Nabízíme doručení domů v závislosti na místě vašeho bydliště.
6.2
Abychom vám jako zákazníkům usnadnili doručování a minimalizovali dopad na životní prostředí, snažíme se vždy doručit vaše výrobky v rámci jedné dodávky.
6.3
Pokud vaše objednávka obsahuje více produktů a jeden nebo více produktů u nás není skladem nebo má delší dodací lhůtu, můžeme vám produkty zaslat v několika dodávkách bez dodatečných nákladů.
6.4
Tyto nákupní podmínky se vztahují na dodávky v rámci České republiky.
6.5
Úplné informace o našich způsobech doručení naleznete zde
6.6
V závislosti na zakoupených produktech, zvolené možnosti doručení a celkové výši objednávky mohou být účtovány poplatky za dopravu. Náklady na dopravu jsou vždy uvedeny u pokladny.
6.7
Pokud si zakoupíte objemné produkty, jako jsou nakládací rampy nebo stany, bude k těmto produktům připočten poplatek za dopravu. Objemné produkty jsou vždy označeny na webových stránkách.
6.8
Úplné informace o možnostech doručení a nákladech na dopravu naleznete zde
6.9
Předpokládané datum doručení je k dispozici u pokladny na webových stránkách a v automatickém potvrzení a může se lišit v závislosti na zvolených produktech a způsobu doručení. Vždy se budeme snažit doručit vaši objednávku v předpokládané době dodání, ale nemůžeme to zaručit.
6.10
Zákazník je odpovědný za to, že zásilku obdrží v souladu s pokyny, které mu byly dány v době podání objednávky.
6.11
Vedené v oznámení, nám budou vráceny. Pokud jste si zvolili doručení do domu a nedodržíte pokyny pro převzetí, například nejste doma, abyste si zásilku převzali, nebo zásilku při doručení odmítnete, bude nám zásilka vrácena.
6.12
V takových případech si vyhrazujeme právo účtovat administrativní poplatek ve výši námi vynaložených manipulačních a přepravních nákladů.
7.1
Zákazník má právo zrušit svůj nákup do 14 dnů ode dne, kdy on nebo osoba jednající jeho jménem obdrží produkt zakoupený na webových stránkách.
7.2
Kromě toho vám nabízíme dalších 46 dní práva na vrácení, tj. celkem 60 dní. Právo na vrácení se vztahuje pouze na nepoužité výrobky v bezvadném stavu, v původním obalu a se zachováním všech štítků.
7.3
U některých produktů se právo na zrušení nebo vrácení neuplatňuje. To platí pro výrobky, které byly vyrobeny podle vašich pokynů na míru (potisk nebo rozměry motocyklu) nebo jim byl jinak dán jasně individuální charakter. Právo na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží je vyloučeno u všech produktů, které se nacházejí na webových stránkách pod položkou "Personalizované produkty". Na výfukové systémy vyrobené pro váš motocykl se rovněž nevztahuje právo na odstoupení od smlouvy nebo vrácení zboží. To platí i pro výrobky, které se mohou rychle zkazit nebo jejichž trvanlivost rychle vyprší, jako jsou nápoje a potraviny. Právo na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží se rovněž nevztahuje na výrobky s porušenou pečetí, které nelze vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů a s nimiž jste jako zákazník manipulovali. Pokud se právo na odstoupení od smlouvy nebo právo na vrácení zboží neuplatňuje, je to u daného výrobku uvedeno.
7.4
Při uplatnění zákonného práva na odstoupení od smlouvy máte právo otevřít obal a prohlédnout si výrobek v rozsahu nezbytném pro posouzení jeho povahy, vlastností a funkčnosti. Máte právo na zrušení nákupu a vrácení plné částky, pokud zaregistrujete vrácení výrobku nebo nás kontaktujete do 14 dnů ode dne, kdy jste výrobek obdrželi, a vrátíte výrobek v původním stavu.
7.5
Pokud s výrobkem manipulujete ve větší míře, než je nutné k určení jeho charakteru, vlastností a funkce, jsme oprávněni provést snížení hodnoty výrobku. Tato srážka se provádí porovnáním hodnoty výrobku při jeho vrácení s původní hodnotou v době nákupu. Chcete-li tedy získat plnou náhradu, doporučujeme vám vrátit výrobek v původním stavu.
7.6
Pokud si přejete zrušit svou objednávku, musíte ji zaregistrovat nebo nám to oznámit do 14 dnů ode dne, kdy jste vy nebo osoba jednající vaším jménem obdrželi nebo vyzvedli svou objednávku.
7.7
Vrácení můžete snadno zaregistrovat pomocí našeho portálu pro vrácení zboží, který najdete na našich webových stránkách https://help.24mx.com/hc/cs/articles/360014911379 a výrobek vrátit podle pokynů tam uvedených. Můžete také použít formulář pro odstoupení od smlouvy, který najdete zde
7.8
Jakmile nám oznámíte, že si přejete zakoupený produkt vrátit, musíte jej zaslat zpět nebo jej vrátit do 14 dnů ode dne, kdy jste vy nebo někdo vaším jménem objednávku obdržel nebo vyzvedl. Doporučujeme, abyste výrobek odeslali zpět ve stejném obalu, v jakém jste jej obdrželi, protože budete zodpovědní za jakékoli poškození nebo ztrátu během zpětné přepravy, pokud poškození nebo ztráta byly způsobeny vaší nedbalostí, například při balení výrobku.
7.9
Pokud si po uplynutí práva na zrušení nebo vrácení přejete využít dalších 46 dní práva na vrácení, postupujte stejně jako v případě práva na zrušení. Mějte však na paměti požadavky na bezvadný stav výrobku, originálního obalu a štítků uvedené v oddíle 7.2.
7.10
Naše zpáteční adresa je PDC Logistics, Kablowa 1, 70-895 Szczecin-Zalom, Polsko.
7.11
Vrácení je zdarma pokud použijete náš portál pro vrácení. V případě, že dáváte přednost vrácení zboží na vlastní pěst, nebudou vám veškeré související náklady vráceny. Více informací naleznete na zde
7.12
Po vrácení nákupu vám do 14 dnů vrátíme peníze prostřednictvím našeho poskytovatele platebních služeb. Platbu vám však nevrátíme, dokud výrobek neobdržíme zpět nebo dokud neprokážete, že jste nám jej zaslali. Vezměte prosím na vědomí, že jste zodpovědní za jakékoli poškození nebo ztrátu během zpětné přepravy, která byla způsobena vaší nedbalostí.
7.13
Pokud vrátíte celou objednávku, vrácení platby bude zahrnovat veškeré náklady na doručení (za dopravu k vám), které byly zaplaceny v době nákupu. To se však vztahuje pouze na standardní náklady na dopravu. Dodatečné náklady na dopravu vyplývající z volby dražší varianty dopravy nebudou vráceny.
7.14
Pokud vrátíte část objednávky, náklady na dopravu vám nebudou vráceny.
7.15
Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, který jste si zvolili při nákupu, pokud se nedohodneme jinak.
8.1
Pokud je váš výrobek vadný, máte právo na reklamaci v souladu se závaznými právními předpisy na ochranu spotřebitele platnými v zemi, kde máte bydliště. Máte právo reklamovat jakoukoli původní vadu výrobku, která se vyskytne do dvou let od dodání výrobku (doba odpovědnosti). Reklamaci musíte vždy uplatnit v přiměřené lhůtě poté, co jste si vady všimli. Vaše právo na reklamaci končí po uplynutí dvouleté doby odpovědnosti.
8.2
Pokud chcete výrobek reklamovat, obraťte se na náš zákaznický servis na adrese info@24mx.cz.
8.3
Jakmile bude reklamovaný výrobek posouzen a my zjistíme, že je reklamace oprávněná, uhradíme vám náklady v souladu s platnými právními předpisy. To znamená, že závada bude odstraněna, nebo vadný výrobek vyměníme za nový. Pokud ani jedna z těchto možností nebude možná, budete mít místo toho právo požadovat slevu z ceny odpovídající vadě nebo odstoupit od koupě v souladu s platnými právními předpisy.
8.4
Vezměte prosím na vědomí, že máme právo zamítnout reklamaci, pokud se ukáže, že výrobek není vadný v souladu s platnými právními předpisy.
8.5
V případě, že potřebujeme výrobek vrátit, je naše adresa pro vrácení zboží následující: PDC Logistics, Kablowa 1, 70-895 Szczecin-Zalom, Polen.
8.6
Pokud jste zaslali zpět vadný výrobek, aniž byste nás nejprve kontaktovali, bude tento případ řešen jako standardní vrácení a bude podléhat našemu standardnímu postupu pro vrácení zboží. Proto nás prosím kontaktujte podle bodu 8.2.
9.1
Čas od času můžeme nabízet propagační akce, slevové kódy, dárky a další nabídky (dále společně označované jako "nabídky"). Takové nabídky jsou platné pouze po dobu a za podmínek stanovených v souvislosti s takovou nabídkou. Dobu trvání akce nelze prodloužit a v případě vyprodání zásob během doby trvání akce nebudeme nabízet místo akčních produktů obdobné náhradní produkty. Akční nabídky nelze kombinovat s jinými slevami nebo nabídkami - pokud to není výslovně uvedeno při nákupu.
9.2
V mnoha případech může být vyžadováno, abyste před dokončením nákupu sami aktivně zadali jakýkoli kód nebo jinak aktivovali příslušnou nabídku, abyste mohli nabídku využít.
9.3
Pokud vrátíte část své objednávky obsahující akční produkt nebo pokud tato část vaší objednávky byla podmínkou pro získání určité slevy, je možné, že na dříve akční produkt nebo dříve platnou slevu již nebudete mít nárok. V důsledku toho při výpočtu vrácení peněz odečteme hodnotu dříve zvýhodněného produktu nebo hodnotu dříve uplatněné slevy. To může mít za následek, že zákazník bude muset dříve zvýhodněný výrobek zaplatit (pokud se rozhodne jej nevrátit) nebo bude muset "vrátit" poskytnutou slevu. Například pokud jste se zúčastnili akce, v rámci které jste si mohli zakoupit bundu a kalhoty a získat boty za 250Kč, a pokud jste vrátili pouze bundu, vypočítáme vrácení peněz jako cenu bundy sníženou o rozdíl mezi cenou, kterou jsme si účtovali za samotné boty v den nákupu, a 250Kč, které jste zaplatili. Pokud proběhla akce, kdy je při nákupu bundy a kalhot sleva 250Kč, a pokud jste vrátili pouze bundu, vypočítáme vrácení peněz jako cenu bundy sníženou o slevu 250Kč.
10.1
Abyste u nás mohli nakupovat, je nutné:
10.2
Mezi jednání, která jsou považována za porušení těchto Zásad poctivého jednání, patří mimo jiné následující:
10.3
Naše posouzení, zda porušujete naše zásady poctivého jednání, vychází z řady různých faktorů, jako je systematické deviantní chování, četnost objednávek, četnost vracení a pokusy o obcházení s falešnou identitou.
10.4
Pokud bude vaše objednávka odmítnuta, budete o tom informováni e-mailem zaslaným na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při zadávání objednávky. Jakmile vám oznámíme, že jsme vaši objednávku odmítli, bude se na vás toto rozhodnutí vztahovat bez ohledu na váš profil nebo e-mailovou adresu. Není dovoleno pokoušet se toto rozhodnutí jakýmkoli způsobem obejít, například obchodováním pod cizím jménem, protože takové klamání je samo o sobě porušením zásad poctivého jednání.
10.5
Naše Zásady poctivého jednání vám nebrání v uplatnění vašeho zákonného práva na odstoupení od smlouvy nebo práva na vrácení zboží poté, co jste u nás provedli závazný nákup. Naše Zásady poctivého jednání vám však mohou ve specifických případech bránit v uzavření nové smlouvy s námi.
11.1
Pokud se na výrobku vyskytne jakákoli vada nebo pokud se dodávka opozdí, odpovídáme za škody, které vám v důsledku vady nebo opoždění vzniknou, v souladu se závaznými právními předpisy na ochranu spotřebitele. Za škody však budeme odpovídat pouze v rozsahu, v jakém jste podnikli přiměřené kroky k omezení svých ztrát. Neodpovídáme tedy za škody, kterým jste mohli zabránit přijetím přiměřených opatření.
11.2
Neodpovídáme za škody způsobené nepředvídatelnými okolnostmi, které nemůžeme ovlivnit, jako jsou válka, stávky, pandemie nebo přírodní katastrofy, které jsme nemohli rozumně předvídat (vyšší moc). Pokud nám vyšší moc brání ve splnění našich povinností vyplývajících ze smlouvy nebo těchto nákupních podmínek, máte právo odstoupit od smlouvy v souladu s obecně závaznými právními předpisy na ochranu spotřebitele.
12.1
Tyto obchodní podmínky můžeme měnit, ale vždy se na ně budou vztahovat podmínky, se kterými jste souhlasili v době nákupu. Veškeré změny budou zohledněny v nejnovější zveřejněné verzi Obchodních podmínek na webových stránkách. Změny vstoupí v platnost od okamžiku, kdy jste s obchodními podmínkami souhlasili, tj. když provedete nový nákup na webových stránkách.
12.2
Je pro nás důležité respektovat vaše práva jako spotřebitele. Vzhledem k tomu, že jsme společnost se sídlem ve Švédsku, budou tyto obchodní podmínky vykládány a uplatňovány v souladu se švédským právem. Pokud bude kterékoli ustanovení těchto obchodních podmínek shledáno soudem, úřadem nebo orgánem pro alternativní řešení sporů s příslušnou jurisdikcí neplatným nebo nevymahatelným, zbývající části tohoto ustanovení a všechna ostatní ustanovení těchto obchodních podmínek zůstávají platné a vymahatelné v plném rozsahu v souladu s platnými právními předpisy. Vždy máte nárok na povinná spotřebitelská práva země, ve které máte bydliště. Žádné ustanovení těchto obchodních podmínek nelze vykládat jako omezení těchto práv.
13.1
Pokud máte jakékoli dotazy nebo stížnosti týkající se vaší objednávky, můžete se na nás obrátit. Můžete nás snadno kontaktovat pomocí kontaktních údajů uvedených na začátku těchto obchodních podmínek.
13.2
V případě sporu se soukromými osobami se budeme řídit rozhodnutími orgánů pro alternativní řešení sporů. https://www.konzument.cz/
13.3
Jako fyzická osoba si můžete stěžovat také prostřednictvím platformy EU pro online řešení sporů, kterou najdete zde. V České republice se můžete obrátit na Sdružení českých spotřebitelů, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm
13.4
Bez ohledu na výše uvedené mohou být případné spory řešeny také u jakéhokoli příslušného soudu v zemi, kde máte jako zákazník bydliště.
14.1. Obecně
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují poskytování služeb společností Pierce Sverige AB, registrační číslo: 556763-1592, se sídlem Elektravägen 22, Stockholm, Švédsko, dále jen „Pierce“, jednotlivcům, kteří se zaregistrují a stanou se členy 24MX Riders Clubu.
1.2 Tyto podmínky doplňují nákupní podmínky platné pro zboží zakoupené u společnosti 24MX/XLMOTO/Sledstore.
1.3 Aby se jednotlivci mohli stát členy klubu 24MX Riders Club, musí být starší 18 let. Osoby mladší 18 let jej mohou používat pouze se souhlasem rodičů nebo opatrovníka.
1.4 Registrace členství probíhá prostřednictvím našich webových stránek.
1.5 Tím, že se stanete členem 24MX Riders Clubu, souhlasíte s těmito podmínkami a přijímáte je.
14.2. 24MX Riders Club
2.1 Registrace členů 24MX Riders Clubu je bezplatná. Poskytovatelé telekomunikačních a internetových služeb však mohou účtovat poplatky, stejně jako případné poplatky od poskytovatele platebních služeb.
2.2 Členové klubu 24MX Riders Club získávají výhody, mezi které patří:.
2.3 Členové dostávají personalizované nabídky a obecné nabídky členství, jakož i personalizovaný obsah, přizpůsobené novinky, relevantní doporučení produktů, inspiraci, ukládání oblíbených položek pro usnadnění budoucích nákupů nebo připomínání zapomenutých/opuštěných digitálních nákupních košíků, výhody a nabídky spojené s vámi a vaším členstvím, jakož i pozvánky na akce a personalizovaná sdělení pro vás na základě vašeho chování v rámci členství. Poskytováním personalizovaných slev a nabídek shromažďujeme a zpracováváme vaše údaje, abychom mohli přizpůsobit propagační akce podle vašich zájmů. Konkrétní nabídky vám budou sděleny prostřednictvím e-mailu/ SMS.
2.4 Klubu 24MX Riders se mohou účastnit osoby, které jsou podle místní legislativy považovány za dospělé, nebo osoby od 16 let, které mají souhlas rodiče (rodičů), případně opatrovníka nebo zákonného zástupce.
14.3. Data
3.1 Souhlasem s těmito podmínkami potvrzujete, že všechny vámi poskytnuté údaje jsou přesné, jsou vaším vlastnictvím a máte právo je používat. Souhlasíte také s tím, aby [Pierce] zpracovával vaše údaje, jak je uvedeno v [Zásadách ochrany osobních údajů] týkajících se klubu 24MX Riders Club. Tento souhlas můžete kdykoli odvolat.
3.2 Klub 24MX Riders Club vyžaduje, aby [Pierce] shromažďoval a používal vaše osobní údaje. Podrobnosti o používání údajů a vašich právech naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů. Přijetím těchto podmínek souhlasíte s používáním svých osobních údajů.
14.4. Nabídky a slevy
4.1 Nabídky a slevy klubu 24MX Riders Club se vztahují na vybrané produkty a mohou se v průběhu času měnit. Pierce může vyloučit některé produkty nebo značky. Nabídky jsou nepřenosné.
4.2 Společnost Pierce si vyhrazuje právo nabídky kdykoli upravit, aktualizovat nebo ukončit.
4.3 Nabídky a slevy jsou platné pouze v uvedeném období a nelze je uplatnit později.
4.4 Společnost Pierce se snaží udržovat nabídky a slevy přesné a aktuální, ale nezaručuje jejich dostupnost vzhledem k faktorům, jako je dostupnost produktů.
14.5. Ukončení členství
5.1 Své členství v klubu 24MX Riders Club můžete kdykoli ukončit. Můžete poslat e-mail na adresu info@24mx.cz
5.2 Pierce si vyhrazuje právo okamžitě ukončit vaše členství při podezření na zneužití nebo jakékoliv porušení těchto podmínek.
14.6. Aktualizace podmínek
6.1 Společnost Pierce si vyhrazuje právo aktualizovat a upravovat tyto Podmínky s cílem zlepšit 24MX Riders Club. Veškeré aktualizace těchto Podmínek budou zveřejněny na [webové stránky klubu zákazníka] a budou platit 30 dní po zveřejnění, bez ohledu na to, zda byly či nebyly členovi oznámeny.
14.7. Omezení odpovědnosti
7.1 Společnost Pierce nenese odpovědnost za systémové chyby nebo zhoršené fungování klubu 24MX Riders Club. Společnost Pierce nenese žádnou odpovědnost za ztráty nebo škody způsobené vyloučením, úpravou nebo ukončením jiným způsobem v souvislosti s naším věrnostním programem, s výjimkou odpovědnosti, kterou nelze vyloučit ze zákona.
14.8. Stížnosti, spory a použitelné právo
8.1 Pokud máte obavy týkající se 24MX Riders Clubu, například dotazy k nabídkám nebo zpětnou vazbu k programu, obraťte se nejprve na náš tým péče o zákazníky. Jsme odhodláni řešit problémy spravedlivě a smírně. Náš tým péče o zákazníky můžete kontaktovat e-mailem na adrese info@24mx.xx , nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Na všechny dotazy 24MX Riders Club se snažíme odpovědět do 5 pracovních dnů.
8.2 Tyto podmínky se řídí švédským právem, přičemž spory budou řešeny švédskými soudy, pokud se na ně nevztahují závazné zákony na ochranu spotřebitele ve vaší zemi.
8.3 Pokud bude některé ustanovení těchto Podmínek shledáno neplatným nebo nevymahatelným, bude v rámci možností nahrazeno platným ustanovením.
Tento dokument představuje úplnou dohodu mezi vámi a společností Pierce týkající se členství v klubu 24MX Riders Club.
Tyto obchodní podmínky byly naposledy aktualizovány společností Pierce dne 19/12/2024